lördag 22 oktober 2016

Nya dies från Nellie Snellen

Hej!

I shopen finns det nu en flera nya roliga dies från Nellie Snellen. Och dessa har jag nu fått glädjen at lägga mina vantar på. Och det kommer komma flera kort skapade med dessa de närmaste veckorna kan jag lova!

Hr idag tänkte jag visa 2 st. Ett med jultema och ett med halloweentema. Och det första har jag gjort med hjälp av de nya Revolving diesen från Nellie Snellen. Fantastiskt roliga och här kan du verkligen skapa en mängd roliga kort med rolig effekt.




En revolving dies stansar ut en cirkel, oval, kvadrat eller rektangel men på två ställen stansar den inte t och där håller den kvar den utstansade figuren. Med detta så får du en typ av snurrkort.


Dies:
Nellie Snellen 

Stämpel:
Vilda design 

Dekorationer:


Mitt andra kort är ett Halloweenkort. Nellies dies innehåller ofta så många roliga element och ramar. Med en av dessa har jag skapat en kortbas där spetsarna passade perfekt i ett lite vassare halloweentema.



Dies:


Stämplar:


Gå in i shopen och kolla in de nya diesen de ligger under denna veckas nyheter ni hittar dem här.

Kram Anna-Lena

Inga kommentarer: