tisdag 16 augusti 2016

Happy Birthday

Hej!

Sommaren börjar lida mot sitt slut även om det fortfarande förhoppningsvis är många varma dagar kvar men pysselsugen börjar i alla fall återvända hos mig.

Denna vecka kickar vi i designteamet återigen igång bloggen efter lite sommarvila. Och jag börjar med att bjuda på ett enkelt grattiskort. Ni har väl set att vi nu har Hero Arts i vårat sortiment och dessa produkter finns även i grossshopen för er företag ;-) Älskar verkligen deras stämplar och är så glad att de äntligen finns hos Engströms.




Jag har färglagt med  distressrefiller. Happy är utstansas med en die från färgat akvarellpapper. Sedan ar jag embossa med genomskinligt embossingpulver så det blev blankt. Sedan stansade jag ut tre extra happy som jag limmade ihop med den översta för att få höjd på det.

Material:



MEd denna färgglada ballongbukett önskar jag er en trevlig pysselvecka.

Kram Anna-Lena aka Hönan

Inga kommentarer: