fredag 8 april 2016

Vi säger Ho Ho Hej!

Gillar du ugglor? Då är den här söta dien från Nellie Snellen nått för dig! 




Bakgrunden är gjord med Copic-pennor där jag bara dragit färger i en "solnedgångs-skala" över ett blankt papper. För att få lite struktur och en aning ihopblandat så hällde jag lite blender (färgen "0") i en liten minimister och sprayade över bakgrunden. Sedan limmade jag fast det utstansade motivet ovanpå. 

För att piffa upp ögonen lite satt jag dit två blingstenar från Nellie Snellen på varje uggla.

Scallopramen och tillhörande rak rektangel kommer från Cheery Lynn Design.

Med det avslutar jag denna vecka - nu är det helg!

Missa inte Engströms Cyber Crop som vi kör igång med nästa vecka!
Massor av härliga utmaningar släpps under fredagen-lördagen och söndagen och du har sedan en hel vecka på dig att skapa dina alster. Mer info finns på Facebook där vi håller till.


Klicka på bilden så kommer du till tävlingskittet i shopen!


Kram Lisa

Inga kommentarer: