lördag 30 april 2016

Travel art journaling kit

Om några dagar ska jag ut och resa och jag har till dess gjort i ordning ett kreativt kit att ta med. Jag har som vana att skriva dagbok när jag reser och det brukar bli mer än att bara skriva...det brukar bli en hel del färg och "kluddande" också...

Här är mitt lilla resekit som jag tänkt ta med...


Jag har denna gång köpt en färdig anteckningsbok i storlek A:5. Mycket för att just denna var som klippt och skuren för min resa. Jag ska nämligen resa till...ja det ser ni ju på boken! :)


I det fina pennskrinet finns följande...


Och i asken finns detta...


Känner ni er sugna på att själva göra er ett Travel art journaling kit så hittar ni många roliga saker i vår webshop.


Nu längtar jag ännu mer tills det är dags att flyga iväg...

På återseende!
Hegu







1 kommentar:

Åsa/asamia sa...

Trevlig resa! Jättefint kit du satt ihop.