tisdag 22 mars 2016

Pocket letter

Jag har gjort mitt första pocket letter och det med ett påsktema och det var sååå kul! Man scrappar nio små kort i storleken 2,5x3,5 inch som man stoppar ner i en plastficka ämnad för samlarbilder typ hockeykort. På baksidan stoppar man ner ett personligt brev och några små platta presenter så som tepåse, choklad, tags och annat scraprelaterat...och sen viker man ihop sin plastficka och sänder iväg till någon man vill byta med. Visst låter det roligt!

Mitt pocket letter blev så här...


Jag har använt följande material: 

Cardstock (två olika gula nyanser)
Mönstrat papper från Primas serie Celebrate! whit Jack & Jill 
Stämplar från Vilda stamps 
Dies "Hönsnät" från Cherry Lynn Designs
Bokstäver från Primas







Jag vill önska er alla en underbar påskhelg!

Glad Påsk!
/ Hegu




Inga kommentarer: