tisdag 17 mars 2015

This is 100% us...

Oj vad skoj detta var...ett vitt papper och en massa nya fina produkter att leka med!! :) Det var ett tag sedan jag scrappade en layout senast men det är ju så roligt!! Jag gillar att utgå från det vita pappret och se vad som växer fram under arbetets gång...det är sällan jag har en klar bild på hur det ska se ut innan jag börjar...


Det blev en layout om min fina familj. Jag har använd de underbara clear stampsen Family Time från Technique Tuesday.


Den röda utstansade cirkeln och stjärnorna är en dies MFD075 från Nellie Snellen.


För att få lite mer färg på layouten sprejade jag med Color Bloom från Prima i färgen Gilded. Jag tycker att det är en jättebra mist att spreja med...det är enkelt att både spreja och droppa...



Jag dekorerade med några halvpärlor i rött från Nellie Snellen och underbart fina trädekorationer från MMEs nya serie Hello World.




Bokstäverna är stickers och även dem från MMEs nya serie Hello World. Det utstansade ordet Happy är en dies Always Arrow från Technique Tuesday.


Nu ska jag ut i vårsolen och leta vårtecken...

// Hegu♥



2 kommentarer:

La Vikinga sa...

Jg stengillar din LO eftersom jag gillar det enkla och färgglada, och flera foton på är jättesnyggt!!

Charlotta

Hegu sa...

Tack snälla Charlotta!! <3