fredag 23 januari 2015

Layout - Snart vuxen.

Kors i taket har jag en layout att visa idag!
Jag har använt nästan bara material från Teresa Collins serie Nine & Co.


Grunden är ett av mönsterpapperen och så gick jag över med en mall från TCW 
(Harlequinrutorna) tillsammans med en burk "snö". :)
Blev perfekt struktur. 
Fick lite färgkladd med mig från mallen, men det gjorde inte så mkt eftersom det höll sig inom skalan med färger jag ändå använde.

Färgstänken är av Glimmer Glam, en färg som blir lite som lack när det torkar, och så är det glitter i. Ni hittar den via länken, men då i ett kit med några andra färger. Glammen är den burk som står näst längst till höger i kitten. Passa på nu när det är riktigt bra pris!!


När jag ändå var i farten så gjorde jag ett kort med samma material.




Inga kommentarer: