fredag 9 januari 2015

Hurra!!

Kalas kan man ha varje dag - visst?
Eller kanske inte, man ledsnar nog på tårta gissar jag.

Idag bjuder jag i alla fall på lite tårta från Nellie Snellen.
Du har väl sett dom nya Clear Stampsen därifrån?



Bakgrundspapperet med noter är från Terese Collins serie Nine & Co.
På det har jag sprayat och droppat lite färg från Heidi Swapp.
Nån lite utblandad för att få ett softare utseende, det är enkelt att blanda till i en separat sprayflaska om man vill.

Blommorna är från Prima, och Paljetterna från MME.
Strösslade ut lite på måfå och limmade fast.


Nu ska jag sätta mig ner och vänta otåligt på dom första spännande uppdateringarna om läget från CHA-mässan. Eftersom dom är 9h efter oss tidsmässigt dröjer det ju lite extra innan dom haft sin "dag" men den som väntar på något gott...

Kram Lisa



Inga kommentarer: