tisdag 14 oktober 2014

Inka Gold

Idag har vi en härlig höstdag här i Stockholm! Det finns inget mysigare än att ta en promenad bland höstlöven och sen gå in i värmen och göra en kopp te och sätta sig ner vid pysselbordet...eller hur! :)

Jag har fått möjligheten att testa på Inka Gold. Ni hittar den här i butiken...
Det är en giftfri metallfärg i en krämig konsistens som fäster på alla material. Jag har använt färgen tillsammans med en mask för att göra en bakgrund på min layout. Jag applicerade den direkt med fingrarna på mitt papper...


Jag använde Inka Gold i grönt 928 Jade och en mask från The Crafters Workshop.


Runt varje grön metallprick ritade jag en ring med en svart penna. 


På layouten har jag använt ett litet PL-kort från MMEs fina serie Jubilee. Jag klippte itu kortet, en del satte jag högst upp och en del vid fotot.


Fjärilarna är Wood Veneers från Studio Calico och även dessa har jag målat in med Inka Gold, en rosa färg 926 Rosen Quartz


Besöker ni Syfestivalen i Stockholm helgen den 24-26/10
 så kommer jag att visa hur jag gjort denna layout. 
Välkomna!


Ha det gott!!

// Hegu♥ 



Inga kommentarer: