fredag 2 maj 2014

Välkommen våren - tävling !!

Nu tycker vi på Engströms att det är dags att fira in våren på riktigt !
 ( vet dock att i vissa delar av Sverige så vaknade man med ett vitt täcke utomhus. 
Själv bor jag i Skåne och här är det GRÖNT !! )

Vi vill därför utmana er alla på en tävling ! 
Regler: Inspireras av fotot nedan. Skicka gärna med en motivering vad i bilden som inspirerat dig :) 
Du måste använda washitejp, stenciler/masker och blommor på ditt alster. 
Det får vara både layouter, kort, alter och project life-sida. 
Tävlingen pågår från idag tom den 31 maj kl 23.59. Du bloggar ditt bidrag i din blogg och sedan länkar du till det inlägget i kommentarerna på detta inlägg. Länka gärna till oss också. Har du ingen blogg så mailar in ditt bidrag till info@engstroms.se
Vinnaren får ett presentkort i butiken på 200 kr. Vinnaren röstas fram av oss på Engströms. 


Jag har inspirerats av bilden och gjort en layout. Det var det blåa i bilden och de vita blommorna som inspirerade mig till denna layout.


Jag har använt mig av de nya ministencilerna från Heidi Swapp, du hittar dem här


Jag har använt massor av minirosor av från vårt egna märke Mandys. Mandys har även washitejp



Jag har använt mister från Heidi Swapp och papperna kommer ifrån Fancy Pants kollektion som heter Nautical. 

// Helena










3 kommentarer:

Susanne H / snuffehar sa...

Härligat att inspireras av vårbilder. Här är min tolkning.

http://snuffehar.blogspot.se/2014/05/vartavling-hos-engstroms.html

Cilian sa...

På sista tiden har jag inte gjort så många LOs men med denna utmaning blev jag inspirerad.

http://cilianspyssel.blogspot.se/2014/05/klanning.html

Cattiegirl sa...

hej! Det var en tuff utmaning som jag aldrig trodde jag skulle få ihop när stencilerna bara kladdade ihop sig! Men, till slut blev det ok! Puuh! Tack för att ni fick mina hjärnceller att jobba extra såhär på lördagkvällen! :-) Här är mitt bidrag: http://cattiegirl.blogspot.se/2014/05/pl-vecka-17.html
Kramar
//Cattie