fredag 30 maj 2014

Bara Jag

Idag blir det en egotripp, men stirra er inte blinda på det... haha! 

Jag kände helt enkelt för att göra en layout och kladda lite så då passade ett svart-vitt kort utmärkt så kunde jag leka med vilka färger jag ville. 


Jag har ett mönstrat papper från MMEs serie Now & Then i botten. Sedan har jag lekt med lite akrylfärger från Delta ovanpå. Dels bara kladdat hej villt, och dels duttat genom en tegelstensmönstrad mask från The Crafters Workshop. Chevronmönstret är en rullstämpel från Glitz.
Det som ser ut som mönsterpapper som sticker fram under kortet är PL-kort från MME. Passade bra ihop med mitt mönsterpapper eftersom det var liknande färger. 

Den runda dekorationen är från Glitz serie Carpe Diem. Träfanersramen är från Prima. 

Runt hela fotot duttade jag först ett lager vit akrylfärg, när det hade torkat hade jag på lite lim och doppade kanten i Flower Soft. Just denna var en melerad blandning. Stickers bredvid fotot med text är från MME, och bokstäverna under fotot är från Glitz. 

Ha en härlig helg! 
PS - titta in på söndag, då kommer en ny utmaning! 

Inga kommentarer: