måndag 31 mars 2014

Testbild

Hej!

Måndag igen och vårsolen lyser och det är så härligt och inspirerande överallt. Idag visar jag en LO med papper från Teresa Collins nya serier Save the date och Daily stories.





Detaljer i 6x6 blocket från Daily STories stansade jag ut med en inchpunch från Firksars och sedan klistrade jag fast epoxy flairs från Making Memories uppe på.


Min favorit dies från Cheery Lynn. 



Material
Papper:
Save the date SD 1004
Save the date SD 1006

Dekorationer
Teresa Collins stickers DS 1022
Teresa Collins Chipboard element DS 1026
Theresa Collins 6x6 block Daily stories (där jag stansat ut cirklar och klätt med epoxy flairs) DS 1010

Dies :
Cheery Lynn design Pennant die


Hoppas ni alla får en underbar vår vecka fylld med inspiration.

Kram Anna-Lena aka Höna

Inga kommentarer: