tisdag 3 december 2013

Önskeboken

Inför varje jul gör jag en bok där alla vi i familjen kan skriva ner våra önskningar till Tomten. De som ännu inte kan skriva brukar rita eller klippa ut bilder från alla leksakskataloger som kommer i brevlådan och klistra in i boken. Barnen älskar dessa böcker och tar gärna fram de gamla och tittar i dem och minns vad de önskade sig och vad de fick...

I år ser boken ut så här...



 Jag skar till två kartongbitar som jag klädde in med mönstrat papper på både ut- och insida. Till albumblad skar jag till några cardstock. Allt band jag ihop med min BIA.



Jag har använt följande material:

Cardtock
Mönster papper: Pink Paislees nya fina serie Peppermint Patty
Bling: Prima 
Dekorationer: Snöre, bokmärke, Chipboardhjärta från Pink Paisle, blomma från Prima och Bottle Caps.
Stämplar: Vilda Stamps
Cheeryl Lynn Designs: Doily Dies English Tea Party

Jag önskar er alla en riktigt trevlig vecka!

// Hegu♥ 

Inga kommentarer: