tisdag 5 november 2013

You color my world

När jag första gången fick syn på den nya fjärilen Dripping Butterfly från Cheery Lynn Designs fick jag genast en bild i huvudet på en layout. Nu har jag gjort layouten och den blev precis så som jag såg den i huvudet! :)



Jag har använt Color Shine och Heidi Swapps nya färger Coral, Blush, Citron och Seafoam. Det är underbara färger som kompletterar de färger som redan fanns. Jag grundade först med ett tunnt lager Gesso på mitt vita cardstock. När det hade torkat sprejade jag med Color Shine högst upp på pappret och ställde det sedan upp på högkant så att färgen kunde rinna ner...



Under mitt fotografi lade jag några lager med mönstrat papper från Glitz serie Finnley. Texten skrev jag ut på datorn och den söta lilla jordgloben är en trädekoration från Prima.


Jag har också dekorerat med lite stickers från Glitz serie Finnley samt några blingstenar.

Här i Stockholm öser regnet ner idag...ett mysigt pysselväder! :)



Ha det gott!!

// Hegu♥

Inga kommentarer: