tisdag 26 november 2013

Hej kid

Idag har vi vinterkyla här i Stockholm och alla barn går och väntar på den första snön. Har ni börjat fixa med julklapparn? I år är jag ute i mycket god tid så julklappstillverkningen är i full gång här i mitt pysselrum. Jag har bland annat dekorerat denna burk som är fylld med färgglada baksaker. Det är min 4-årige systerson som ska få den...han älskar att baka!

Även jag har använt de fina färglada papprena från Pink Paislee serie Hey Kid. Det är papper som både passar till tjejer och killar...toppen!

Jag började med att måla locket svart med akrylfärg och sen klädde jag in den runda burken med papper som jag klistrade fast med Mod Podge Extreme Glitter-Glitter. En bit bollfrans och två röda knappar fick dekorera den enkla burken.




Ha det gott!!

// Hegu♥

Inga kommentarer: