tisdag 12 november 2013

Fler julkort...

Även jag har gjort några julkort som jag tänkte visa er här på bloggen. Jag har använt mig av papper från Pink Paislees nya fina serie Peppermint Patty.

På det första julkortet har jag använt mig av ett kort från Flower Soft som jag har dekorerat med blompulver, också det från Flower Soft. Stämpeln kommer från Vilda stamps och den vita dekorationen har jag gjort med Mod Melts vita stavar i en silikonform från Mod Podge.



På det andra kortet har jag dekorerat med en svart utstansad doily Cap Cod w från Cherry Lynn Design. På den har jag lagt på ett lager med Mod Podge Extreme Glitter. Jag dekorerade kortet med några rosor från Prima och en dekoration gjord av vit krympplast och en stämplad text från Vilda stamps.




Ha det gott!!

// Hegu♥

Inga kommentarer: