tisdag 8 oktober 2013

Mitt lilla hjärtegull

Jag älskar färger och denna vecka har jag lekt loss med Heidi Swapps härliga sprejfärger Color shine. Jag började med att spreja på ett helt vanligt vitt cardstock och lät det därefter torka. Tog sedan fram några stencils från The Crafters Workshop som jag använde med svart sprejfärg och vit Gesso. Det blev effektfullt tycker jag.


På layouten har jag också använt mönsterpapper och dekorationer från Primas nya serie Anna Marie. Det är helt underbara papper och dekorationer i många klara fina färger.





Jag har använt följande material:

Mönster papper: Prima Anna Marie
Dekorationer: Sugardot, blommor, etiketter, trädekorationer och korkpil.
Stencils: The Crafters Workshop 
Färg: Heidi Swapp Color shine och vit Gesso


Önskar er alla en fin höstdag!

// Hegu♥

2 kommentarer:

NickScrapShack sa...

vilken härlig bakgrund, det måste jag testa...

NickScrapShack sa...

vilken härlig bakgrund, det måste jag testa...