tisdag 24 september 2013

All about me journal

Jag har gjort en bok som handlar om mig...bara om mig och det som jag tycker om och det som ingår i min värld 2013. Tänker att det dels kan bli ett fint minne till mina barn den dag jag inte finns längre och roligt för mig att titta i om några år.  All about me journal är en rolig liten bok från Prima som är tänkt att man ska skriva i, sätta in bilder i och dekorera som man vill.









 
Jag har använt följande material:

Mönster papper: Prima 6x6 paper pad All about me
Dekorationer: Sugardot, chipboard frames, ordstickers, ficka och journalingkort från Prima All about me samt blommor och blad från Prima.
Bokstäver: Prima Alphabet stickers och de små från Glitz Wild & Free
Dies: English Tea Party från Cherry Lynn Design


Önskar er alla en fin dag!

// Hegu♥

Inga kommentarer: