fredag 14 juni 2013

Sunshine in my Soul

Ja, det var verkligen passande dom här dagarna.
Solen strålar och jag njuter så mycket jag bara hinner, fast ibland smiter jag faktiskt in i pysselhörnan oxå.

Jag har pysslat lite med ett papperskit från Glitz som heter just "Sunshine in my Soul", och jag tänkte jag skulle bjuda på två olika alster idag. Först ut blir ett "Project Life" uppslag.


Tyvärr var det en vecka då jag inte hade allt för många foton, och det hade inte hänt så himla mycket heller om man kollade almanackan. Men jag pillade ihop ett uppslag ändå och försökte sprida ut det jag hade. 


Det fanns två härliga stickers-ark med i kittet och dom passade helt utmärkt till detta. Det verkar faktiskt som dom hänger med på vad vi kunder vill ha!! ;) Pilar, hjärtan, bokstäver, ja allt är från stickersarken! 
Ser ni doilyn under texten "hello" längst upp till vänster? Det är en mini-doily från Cheery Lynn som jag tyckte passade bra. Den blå ovanpå har jag bara tryckt ur med en vanlig stans från ett av papperen. 


Fick ihop lite händelser som det inte fanns foton till gm att skriva dom i dom utstansade cirklarna. Det är säkert roligt att läsa om 10 år, även om man inte tycker att det är speciellt märkvärdigt just nu.  Ah, just det, ser ni "washitejpen" på det stora blå fältet? Det är stämplat med en washi-stämpel från Prima. 

Ja, sen när jag såg lite spillbitar från det jag skurit till för mitt uppslag så kände jag att det får nog bli ett litet kort oxå när jag ändå är igång. :) Använde några texter + hjärtat från stickersarken som dekortion. 


Ha en helt underbar fredag nu, här ska vi ha skolavslutning (äntligen!) för hela slanten idag. 


Inga kommentarer: