lördag 24 november 2012

Tid för julkort!

Lite tidigt om du frågar mig, men visst är det skönt att ha börjat i tid med julkorten! :) Jag är en sån där som i vanliga fall sitter med kniven på strupen ett par dagar innan julafton typ... och sen får skicka dom jag lyckats få ihop med vanligt porto för att dom ska hinna fram innan julen helt är över. 

Men nu har jag fått till en bra början tycker jag nog. 
Dom härliga stämplarna kommer från Flower Soft och är "Clear stamps". Motivet är "fyllt" och lämplar sig således utmärkt till att embossa eller skugg-stämpla (svart på färgad botten). 

Dom helt fantastiska papperen är från Glitz julserie och dom kommer nog att användas mer den här julen vill jag lova! 


Dom utstansade snöflingorna och grankvistarna är från Cheery Lynn, och jag har gjort små grupper med utstansat och Primas härliga rosor. 


På arket med stämplar finns flera granar i olika storlekar, och flera olika renar så det är lätt att matcha ihop eller använda dom var för sig. 

/Lisa

Inga kommentarer: