tisdag 3 juli 2012

Åka pulka är skoj

Visst kan man scrappa vinterbilder även mitt i sommaren!? Och visst kan man använda papper som inte är tänkt till vintriga layouter...


Här har jag använt mönstrade papper från Prima i serien Moulin Rouge Collection. Även om det inte är "vintriga" papper så tyckte jag att de passade så fint till fotografiet.


De utstansade snöflingorna har jag haft en massa glittrig Stickles på...men det syns lite dåligt på fotona.




 
Jag har använt följande material:

Mönster papper: Prima Moulin Rouge Collection
Dekorationer: Vinrött band, vita knappar och Stickles Icicle
Bokstäver: Några från min byrålåda
Dies: Coved Rectangle Classic från Cherry Lynn Design samt Geometric Snowflake från Cherry Lynn Design

Jag önskar er alla en riktigt fin sommar dag!

// Hegu♥

Inga kommentarer: