onsdag 14 december 2011

Julkort

Hur går det med julkorten? I år började jag tidigt med mina så nu har jag en riktigt stor hög att skicka i väg i slutet av veckan. Det känns roligt för jag vet att handgjorda kort är uppskattat att få.

Jag har gjort ett gäng kort med fina julpapper i storlek 6 x 6 inch från Melissa Francis och My Minds Eye. Korten har jag dekorerat med bland annat utstansade snöflingor från Cherry Lynn Design och vackra blommor från Prima.

 Cherry Lynn Design B148 Holly Flourish och Dl 141 Dainty Dutch Deco.

 Cherry Lynn Design DL 175 Laced Pine Snowflake.

 Cherry Lynn Design DL 176 Geometric Snowflake, B 147 Olive Branches och B 107 Frills and Hearts Border.

 Cherry Lynn Design DL 101 English Tea Party och DL 176 Geometric Snowflake.

 Cherry Lynn Design DL 166 Snowflake 2.

Cherry Lynn Design DL 176 Geometric Snowflake samt Sizzix 657114 Bigz Flower Layers 9.

Jag önskar er alla en fin fortsatt trevlig vecka!

// Hegu♥

1 kommentar:

Katarina sa...

Å så fina tänk om man varit så företagsam. Jag har en hög på gång hoppas att de blir klara i morgon!