onsdag 7 september 2011

Napplåda.

Hej gott folk.

Det känns skönt att vara tillbaka efter så lång tid! Jag är lite ringrostig och jag märker att allt tar längre tid än vad jag uppskattar. Nu har jag gjort min första "barn-scrapping" och det blev en låda till min sons nappar. Håll till godo:


 Jag har använt en låda för kalsonger som min sambo fick i julklapp. Den hade en finurlig magnetstängning inbyggd men eftersom papperet var lite för tjockt så fungerade det inte efter inklädningen.
 Då behövdes en ny stängningsfunktion och den gjorde jag genom att limma fast en napp på framsidan. Här knyter man ihop lådan istället. Tyvärr hann inte limmet torka innan fotografering så det finns inget foto på lådan stängd.





Papper:
Pink paislee - 00521 Crab Cakes, 00522 Clam Chowder
Prima - Ferrulle
MME - Wreaths
Dekorationer:
Prima - blommor "Coventry rose pixie glen", blommor "Avon rose romantique", strasstenar "Say it in crystals", alfabetsstickers "Printery"
Tattered Angels: Glimmer glaze "Waterfall", Glimmer glam "Chandelier".

Ha det gott!/
Ingrid Larsdotter

Inga kommentarer: