onsdag 22 juni 2011

Studentfirande med en lite väska!

Hej!
För några veckor sedan var vi på studentfirande och uppvaktade med väska i väska!
En söt väska med en tag på. Stämplarna är från Tattred Angels och boktäverna stansade med Hippiechick från Cuttlebug. Bredvid står en virkad tårta.


Innuti väskan satte jag en vimpel. Det syns inte på fotot men pappren är jättesöta från Melissa Francess med cupcakes och körsbär på. Innuti gömde sig en liten resväska.


Väskan fick jag inspiration till från Magnolias senaste nummer och den var inte så svår att göra. Hörnen på väskan är utskurna cirklar som man viker på fyra och klipper bort ena fjärdedelen. Sedan är det bara att limma på. Väska är dekorerad med ett papper jag länge haft i mina gömmor.


I väskan låg ett kort och på baksidan har jag satt en liten ficka för att kunna lägga i en peng. Kortet är stämplat med stämplar från Tattered Angels och texten med Hot of the press.

Material
Papper: brun och beige cardstock, vimpel Melissa Francess #PA351 och #PA352.
Bokstäver: Cuttlebug Hippie Chick.
Band från Prima: Spets: #541347, svart band: #70253, Vitt band: #70172
Stämplar från Tattred Angels Vintage Seasson timeless romance och Små ord pch fraser från Hot of the press.
Blommor: Prima #538316

Trevlig midsommar!
/Karro

Inga kommentarer: