onsdag 6 oktober 2010

Somrigt kort med Lena Thiel-motiv.

Hej hej!

Här är fullt upp med flyttstök inför morgondagens visning av min lägenhet, men ett kort hinner jag bjuda på i alla fall. Fotot är inte i allra bästa kvalité, för det var lite väl ljust ute den dagen jag fotade.


Jag har gjort egna blommor med hjälp av blomstans, mönsterpapper (samma som på kortet) och glimmermist. Jag sprayade de utstansade delarna med glimmermist, knölade ihop dem en och en, rätade ut dem, och fäste sedan ihop dem. De ser ut lite som rosor, och är superroliga att göra!

Den söta stämpeln är färglagd med distressrefiller. Stämpeln kommer från Lena Thiel.

På grund av rådande visningar av lägenheten, så får jag säga på återseende om två veckor igen, då jag återkommer med ny inspiration!

Kram, Gäst-DT Sofia Eriksson - Jozie

Inga kommentarer: