måndag 20 september 2010

My Minds Eye - Halloween kollektioner

I helgen har jag visat mitt halloween kort och min halloween hatt, och jag tänkte att jag skulle visa lite mera av papprena och de underbaraa stämplarna som hör till kollektionerna.

Halloween kollektionerna heter Blackbird och Haunted.

Haunted kollektionen har ett kraftig craft papper med svarta detaljer i flock.

Clearstämplar.


Några av papprena i kollektionerna:










Detta är Blackbird kollektionen. Denna är en en mera färglad kollektion, underbara färger och busiga papper.

Clearstamps med de underbara halloween figurerna.















Underbara papper, nu gäller det bara för mig att fota lite "läskiga" ungar så jag får foton att scrappa.




Kram Anna-Lena aka Hönan

DT Engströms Artstudio AB

Inga kommentarer: