onsdag 22 september 2010

Ett kort med Lena Thiel och Glitz

Det är med en stor ära jag kommer att vara gästDT hos Engströms! Jag är främst kortmakare, men ibland så gör jag alter och LO också.

Mitt första DT-paket var välfyllt med härliga papper, och här kommer mitt första alster:


Mönsterpapper från Glitz paper, kollektionen Plum Crazy. Jag har använt fram- och baksida på båda papperen. Texten "Saknar dig" är en textstämpel från ett ark med hela 58 olika text- och små figurstämplar.


De härliga vita primablommorna har ett lager glittrande tyg uppepå vitt tyg. Kanten är stansad med "Doily Lace" från Martha Stewart.


Den söta mönsterstämpeln från Lena Thiel har jag färglagt med distresser. Hon blev snabbt en favorit!

Det var allt från mig denna vecka! På onsdag så kommer ett till kort från mig.

Kram Sofia / Jozie
Gäst DT Engströms Artstudio AB

Inga kommentarer: