onsdag 2 juni 2010

STORT Grattis kort

Det syns ju inte så bra på bilden men kortet är i A4. Min systerdotter fyllde 18 år i söndags och jag hade en så fin bild på henne som jag skrivit ut. Denna vill jag då ha med i kortet så det blev till att göra ett STORT kort istället.

Jag började med att göra en ruta 13*13 cm som jag glimmer mistade med en Screen från Tattered Angels/Screen Fanciful Stencil. Sedan stämplade jag med flera stämplar ut Clear Stamp kitet Timeless Romance Stamps för att skapa ett collage.

Vingarna är från samma stämpelset och dessa klippte jag ut och satt på 3D kuddar, Lite spets och en blomma som jag Glimmer Mistade även den så var rutan klar:-)

Papper: Prima
Övrigt: Glimmer Mist, Screen Fanciful Stencil, Timeless Romance Stamps
Dekorationer: Egen gjord blomma, Prima Spets

Kram Anna-Lena aka Hönan
DT Engströms Artstudio AB

Inga kommentarer: