tisdag 8 juni 2010

Inte min tisdag men...

Hej alla hur har ni det?
Det är inte min blogg dag idag (Sorrry Ingrid) men jag "tjuvar" till mig ett inlägg här på morgonen, då detta var första morgonen på 2 veckor som jag inte har möte, jobb, läkarbesök eller sjuka barn...

Har ni samma problem som jag, juni springer omkull en och man fattar inte vart tiden tog vägen och hur kan det vara sommar redan och jag som har så många projekt som ska vara klara till fröknar och personal och allt... Och det enda jag bara längtar efter är att få sätta mig ner och pyssla.

Sommaren kommer och jag vet att de flesta har annat att pyssla med så bloggen kommer att ha lite färre inlägg under sommaren , mot vad vi skämt bort er med;-)

Men i augusti tutar vi och kör för fullt med alla nyheter som kommer att komma in;-) Men tro inte att vi lämnar er helt utan inspiration under sommaren, det kommer det med!

Igår var första gången på 2 veckor som jag har haft tid att scrappa, det lev en snabbis då ögat var för trött men jag var bara tvungen att få leka lite.

En somrig härlig LO med somriga härliga papper från Glitz, blir glad i hela kroppen när jag ser dessa.

Nu så får vi vänta och se vad Ingrid har att bjuda på idag, jag kommer tillbaka i morgon med ett projekt till några lärare.

Kram Anna-Lena aka Hönan
DT Engströms Artstudio AB

Inga kommentarer: