fredag 14 maj 2010

RAK utlottning

Jag glömde ju nästan:-)

Jag har med hjälp av mina barn dragit en vinnare i min RAK utlottning där jag vill eha hjälp med förslag på tutorials.

Vinnaren är:

"Mella sa...

Jag vill se en tutorial på vattenfallskort eller hur man använder alcohol inks för att färga in metall. "

Det första ska jag nog kunna hjälpa dig med, det ska jag genast spåna på. Men det andra blir knivigare då vi inte har Alcoinks i vårat sortiment;-) Grattis och ett stort tack för dina förslag. Jag vill även skicka ett stort Tack till er andra för era förslagen och håll ögonen uppe för vad som kommer, det är mycket möjligt att ni kommer att se några av dem på film.

Maila mig din adress på scraphonan (at) telia.com så skickar jag dig en RAK;-)


Kram Anna-Lena aka Hönan

1 kommentar:

Mella sa...

Åh, vad kul! Mail komma pronto! :D