onsdag 5 maj 2010

Göra egna Masker

I måndags visade jag hur jag skurit ut en egen ram i chipboard med min Cricut. När jag gjorde det fick jag ju en underbar Mask över och den använde jag på en annan LO. Bägge LO:erna är gjorda för Allt om Scraps Scrapmästare 2010 tävling, men jag kom tyvärr inte vidare där.

Här har jag lagt masken på ett vitt cardstock och sedan sprayat med rosa och gröna nyanser av Glimmer Mist.


Under fotot har jag samlat ihop mina dekorationer. Blommor band och swirlar.

I min låda hittade jag en Journaling bok från Melissa Francess. Tyvärr var journaling korten slut men omslaget var så vackert att jag drog lös det och satte det brevid fotot med plats för titel och journaling. Journalingen har jag gömt i ett litet brev som jag knutit fast med crepe band.


Papper: Vitt cardstock
Dekorationer: Blommor 537463 Tea roses-peach frost, Swirl 535599 Say it in Pearls and roses-light pink, Band Crepe Cream infärgat med Ping Bubbelgum Glimmer Mist, White Web, Ram Melissa Francess
Övrigt: Glimmer Mist och Akrylfärg

Kram Anna-Lena aka Hönan
DT Engströms Artstudio AB

2 kommentarer:

Julia sa...

så praktiskt :) jättefin lo och kort på dig

Saga sa...

Jätte fint! Skissen till tävlingenva kul att arbeta efter :) kram Saga