fredag 16 april 2010

Fredags blogg inspiritation

Idag är det filmdag igen, men ni får hålla er till tåls den kommer på eftermiddagen;-)

Jag kan också lova att det kommer en spännande nyhet vad gäller lördagarna framöver så kom ihåg att titta in här imorgon med för en detta lilla extra roliga!


Men tills i eftermiddag så inspirerar jag med en turkos inspirerande LO, med de underbara papprena från Quick Quotes.
I dina tankar

Papper: Quick Quotes OJ100 & OJ 200 från serien Ode to Joy.

Dekorationer: Prima blommor och en gamal Prima Swirl från min låda, Turkos Webband

Bokstäver: Prima Alphabet Stickers.

Övrigt: Akrylfärg Delta EggShell White

Nu vill jag önska er en riktigt trevlig Helg, och kom ihåg att komma in i morgon lördag för min lilla hemlighet;-)

Kram Anna-Lena aka Hönan
DT Engströms Artstudio AB

Inga kommentarer: