torsdag 11 mars 2010

Prima

Underbara papper:-)

Är det någon som har missat att jag älskar Primas papper? :-) Och jag kan lova att jag inte blev besviken på vårens kollektion av papper. Här kommer 2 alster som jag dessutom måste medge är några av mina favoriter som jag scrappat.

These shoes where made for walking


De underbara 3D "hologram" bokstäverna igen. Och de underbart glittriga chipboard detaljerna.

Mitt nya favorit band, är crepe banden, här har jag använt Limpistolen och smält lim, hett men det fastnar snabbt och så bra. Jag har rynkat bandet och klistrat en pappers spillbit över det.
Dessa band blir väldigt vackra om du färgar in dem med Glimmer Mist.

Du är så söt
Älskar att få "vräka" ut dekorationer över mina LO:er, och här har jag frossat loss.
Spets, underbara blommor, bling swirlar, Glitter Cardstock stickers och Chipboard Journaling Spots.


Ja dessa papper scrappa ju sig själv nästan ;-)

Kram Anna-Lena Blomkvist aka Hönan
DT Engströms Artstudio AB

Inga kommentarer: