måndag 22 mars 2010

Glitz finns nu i shopen

Nu har de underbara papprena från Glitz Design kommit in på lager och de är underbara. Det är en sak att se dem i USA på CHA och drömma om dem, men nu att få dem i sina händer det är ljuvligt.

Efter att i flera år ha avskytt att scrappa i lila är det nu en av mina favoritfärger, tänk så underlig man är:-)

En av serierna är ljuvligt lila, svart och vitt dessa har jag dock använt mig av de mera svart/vita.
För att förhöja den lila känslan har jag färgat in smådetaljer med lila Glimmermist.

Papper: Vit Cardstock, Glitz Distressed Couture Polka & Plum Crazy Diamonds.

Dekorationer: Svart web band, Prima blommor
Innoscence-winter orchid,
Alfabet stickers Glitz

Textrutan: Är infärgat med Glimmermist - Fully Purple, som grund har jag lagg
en fjärils Screen och uppe på har jag stämplat med Clearstämplarna.




Hoppas att ni nu får lite härlig vårsol på er!

Kram Anna-Lena

Inga kommentarer: