fredag 26 mars 2010

Diamond card

Här om dagen hittade jag en beskrivning på ett Diamondcard, såg så roligt ut att jag var ju tvungen att testa. Väntar med spänning på Martha Stewarts score board och jag tror att det kommer att gå mycket lättare, beskrivning kommer så snart den har kommit hem. Den finns att förhand boka i shopen ;-)

Beskrivningen på kortet hittade jag här.

Papper: Glitz, Rosa cardstock.
Stämpel: Prima 850562 Clear Stamps
Dekorationer: Bling stenar från Clear stämpeln, Crepe band infärgat med Glimmer Mist
Övrigt: Kanter infärgat med Powder Puff stämpeldyna.



Jag önskar er alla en trevlig Pysselhelg. På måndag hoppas jag att jag fått till videon jag lovat. Mina barn blev hemma från skolan då denna stängdes ner i 2 dagar så det har inte varit möjligt att filma något här hemma , men nästa vecka kommer det;-)

Kram Anna-Lena aka Hönan
DT Engströms Artstudio AB

Inga kommentarer: